Yeni kurulan işletmeler için akıllı CRM paketi
Salesflare CRM, gerçek dünya ortamında birden fazla bilgi akışını denetlemek için zamanı olmayan kuruluşlar için harika bir yönetim aracıdır. Kurucuları, asıl endişelerinin veri giriş sürecine daha yüksek derecede bir otomasyon eklemek olduğunu iddia ediyor. Böylece kullanıcılar, ürün geliştirme ve müşteri katılımı gibi temel yetkinliklere odaklanmak için zamanlarını boşa çıkarabilirler. Bu paket son derece sezgiseldir ve çok kısa sürede birden çok platforma entegre edilebilir.
Ana İşlevler ve Kullanılabilirlik
Salesflare CRM'de bulunan gelişmiş algoritmalar, diğer kaynaklardan veri içe aktarma sürecini kolaylaştırdı. Burada birkaç örnek şirket veritabanlarını, e-postaları, sosyal medya sayfalarını ve takvim kişilerini içerir. Bu ölçümler daha sonra geçmiş satış rakamları ve B2C etkileşimleri gibi ayrıntılarla harmanlanır. Bu nedenle, benzer CRM platformlarıyla karşılaştırıldığında, otomatikleştirilmiş ardışık düzen çok daha gerçekçidir.
Diğer Avantajlar
Salesflare CRM sektörde henüz oldukça yeni olduğundan, sürekli güncellemeler ve iyileştirmeler yapılmaktadır. Yine de, sürükle ve bırak seçeneği gibi yenilikçi özellikler, yaygın veri girişi gereksinimlerine ilişkin tahmin çalışmalarının çoğunu zaten ortadan kaldırmıştır. Google Chrome'un yanı sıra Android ve iOS sistemleri için tasarlanmış sürümleri vardır. 14 günlük ücretsiz deneme sürümü mevcuttur.
Salesflare CRM hakkında kullanıcı değerlendirmeleri
Eğer Salesflare CRM denediniz mi? Düşüncelerinizi bırakın siz olun!